BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 7 August 2011

KE PARKSON :)

Assalamualaikun semua :) 

Woooo hari ni aku sangat penat . SEBAB APA ?
Sebabnyaa aku kena temankan kakak aku beli baju raya dia . MAK AI ! 
Mungkin bagi korang EEEEE ..... BESTNYA PEGI SHOPPING ! kan kan ?
Aku pun mula mula macam tu jugak derr . Tapi bila dah temankan dia . ALAHAI ni tak kena lah , tu tak kenalah.
Banyak sangat kerenah nyaaa .
SEMPUT PEAH ! Grrr -,-

..............................................................................
Tapikan baju 4 HELAI  , beli baju dalam 5 jam ..
Woooooooooooooooooooooooooooooo
Memang gilaaa lah .
kalau aku dah tarik je mana aku nak . Hehehehehe .
MEMANG BEST DAPAT SHOPPING KAN ?
Ylaaaa nama pun PEREMPUAN . kalau perempuan tak suka shopping tu namanaya 'WEIRD' haha . kalau perempuan macam tu ramai laki nak . :D 
Tapi tadi sangat best sebab PAKTEH AKU : SYAMSUL BAHRIN yg temankan .
Asyik gelak je dalam parkson tu . Orang pun pandang je . HADOYYYY
Lain kali nak pergi lagi lah dengan pakteh ye :) HAHA
THANKSSS FOR TODAY :) 
Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


5 comments:

Umairah Anuar said...

sempat lagi shopping!!! ngee bedah 1 helai pun belum beli lagi...~

Pykazella ramlan said...

HADOYY bedah oi . Yg beli tu kakak aku je . Aku pun belum beli lagi . SODIH betul :(

Pykazella ramlan said...

HADOYY bedah oi . Yg beli tu kakak aku je . Aku pun belum beli lagi . SODIH betul :(

Umairah Anuar said...

ala sian two times five la kita :D

Pykazella ramlan said...

HAHA , The answer is 10 lah kite . haaa