BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 6 August 2011

I LOVE MY FRIEND VERY MUCH :)


Kepada sahabat TERbaik ku : Umairah anuar , Nyuuuuu ,  Adilah arshad , Nur tyraros , Myera ezyra , Hairiah ( MY BABY ) , Fyne , Liyana  ....... Siapa lagi eh ?
Kepada sesiapa yang berkenaan lah :)

AKU SAYANG GILA GILA GILA GILA DEKAT EKAU ORANG TAW ;)
Tapi aku kadang kadang malu nak cakap perkataan SAYANG KAU terutama sekali dekat Nur tyraros , Adilah arshad . ' TIDAK TAHU MENGAPA ' HAHAHA ayat aku nampak ?
Maafle korang tapi aku TETAP sayang kaurang gila gila .
Tapi dengan kawan yg lain aku biasa je :)
Tapi semua aku sayang sama je .
SAYANG GILA GILA GILA .
Sejak kebelakangan ni Umairah asyik buata ku senyum je :) THANKS BEDAH .

Bila tenguk muka kaurang semua , hari yang sulit dan masalah yang besar semua dah tak ada . 
HILANG ! Fly away .... Macam korang ada sembur ridsect pulak kat benda tu . Hehehe


Sejak kebelakangan ni , Aku tak pernah sedih :) ASYIK KETAWA JE . Walaupun nak TRIAL :)
Kau bagi aku kekuatan kawan . THANKSSSSSS
Kadang kadang aku tak sanggup nak ceritakan kisah sedih aku .
Dengan muka korang semuaa :) 
HAHAHAHAHA thankss sangat koranggg !     
Aku HOPE kite akan selalu bersama ye :) 
DALAM SUKA DAN DUKA KAURANG DUKA KU JUAAAA .         
                                                                               


LASTLY :




BYEBYEEEEEEEEEEEE :))
LOTS OF LOVE : PEAH .

10 comments:

D. said...

alala , ayat nak sweet je ea :P

Umairah Anuar said...

ngee! terharu jiwa bedah xD huhuhu peah mianhae!!! nk nanges ni! lps ni aku x buat lagi~ peah sebenarnya bila kita lagi susah nak luahkan persaan or kata syg utk seseorg itu maka sesungguhnya kita sgt sygkan dia :)) trust me! ;)

Pykazella ramlan said...

HAHA , ILA ; Ah biarlah . bukan nya selalu aku mcm ni :P

UMAI ; HAHA , Yke ? Habis kembang le budak atas kau ni umai . HAHA ,

Umairah Anuar said...

hahaha joyah bukan kembang je..dah naik atas langit dah tu :P

Pykazella ramlan said...

HAHA , naik atas langit . Ha bagus le jangan turun turun lagi dah . SAE duit aku nak belanaja di aiskrim :) hehe

Umairah Anuar said...

dia dah mengidam tu baik ko bagi! xD

Pykazella ramlan said...

HAHA , mengidamm ? OMGee ! Bila dia pregnant ? Setahu aku , aku dengan kau je bedah :) Waaaaaaaaa :D

Umairah Anuar said...

hahaha...bingung! dia mana boleh! dia kan sebaliknya....

Pykazella ramlan said...

HAHA , sebaliknyaa ? Dia tak kawen lagi .

D. said...

amboi , bukann maen lagi meyh ,bdk dua orang nie :P