BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 20 July 2011

SILAT :S

LAWA tak ? Mukaa lapar aku ! Lapar pun lawa taw . Hahaha XD


Ahhhhhhh :(
Hari ini aku sanagat penat oh !
Padahal tenguk orang silat je tapi aku yang mengah :(
Gilaaaaaaaaaaaa
Penat ! Penat ! Penat !
SWEAR penat dhoooo :(
Dengan FOOD takde ! Yang ada roti je . Mana kenyanggg
dari pagi samapai maghrib ALAHAI lapaq nyaaaaaa 
Doranggg boleh lah dapat makanan free.
Gerammmmm je tenguk :((
Meleleh leleh ayak liur kau tenguk dorang makan nasi dengan AYEM GORENG !

Tenguk ah ! SODAP Nyaaaaaa :))))))

Wuaaaaaaaaaa
Balik je rumah aku terus NGAP NGAP nasi atas mejaaa
Huuuuuuuuu kenyang whooooo
ERKKKKK
ALHAMDULILLAH :)
Tahun depan aku nak masuk pertandinganseni silat ! Whoaaaaa
DOA kan aku !! Thanksssssss :))))))

4 comments:

D. said...

nyumm nyumm , sedap nya ,:D

Pykazella ramlan said...

Haaaa jangan kau berani sentuh makanan aku ! Aku tak relaa . Makan jekerja kau !

D. said...

HAHA ! tak nak , nak makan jugak :P

Pykazella ramlan said...

TAK BOLEH ! Dah habis dah :P