BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 24 July 2011

HARI MERCU KOKU :)

Waaaa best gilaa lah 23/7 baru baru ni :)
Hari mercu KOKU yang diadakan oleh SMKDA memang best !
Benda yang baik je berlaku pada hari tu ! Sukaa sangat . 
Banyak yang jadi tapi semuanya POSITVE !

Yang pertama : Mana je aku pergi mesti aku namapak my AR ! haha, bestkann ?
Dengan dress up nya yang ala ala bussiness man gitu . 
Memang handsome sangat wooooooo .
Kite orang selalu TERjumpaa sesama sendiri .
Kawan aku ADILAH cakap : ADA JODOH TU KAURANG !
Hahaha watch out adilah esok aku berlanja kau aiskrim . haha
Ayat tu tak aku lupaa dhoooo .
Ayat tu ! hahahahahaha
 Lepas tu kiteorang serinh berpangangan sesama sendiri .
( POYONYA AYAT SAYA )
tapi aku taktaw lah dia pandang aku ke ? Atau orang lain . Sebab masa tu ramai sangat .
Tak boleh nak agak . Tapi aku RASA RASA lah kan dia pandang aku kot . Ylah kat situ aku sorang je yang HUGE ! hahaha
Haha , best nya bestnyaa !
SMART gila lah dia . 

Yang kedua ; Group kuayer aku dan kawan kawan menang ! THE SOPRAKNOSE ! jadi juara siot . 
Hahaha , bestnyaaaaaaaa
Sebelum diumumkan GROUP THE SOPRAKNOSE jadi juara pun aku dah tahu kiteorang akan menang , haha
 POYO TAK ? haha
Ylah penat penat berlatih takkan tak dapat hasilnya kan ? 
Mesti nak ! . hahaha
Dan kiteorang pun dah dapat hasilnyaaaa
Semua orang dah JERIT JERIT . hahahahahahaha
SUMPAH macam orang gila masa tu semua pandang !
tapi ADA AKU KISAH ?
haha , janji kiteorang dah menang ! 
hahaha ,  Dan kawana ku NURSHA MIMI dah janji nak berlanja makan !
haha , banyak pulak duit dia .
hahaha , NOW semua  ! KEPUNG MIMI !
jangan bagi dia lari . haha
semua orang happy saat tu , Harap kebahagiaan ni akan berlarutan :)
Hahaha


GROUP THE SOPRAKNOSE tengah buat persembahan ! Tu ada saya disitu . haha


Ni pulak kawan aku punya gerai . Makanan dorang amat menyelerakn :)

Lepas aku habis kuayer je , aku terus g gerai ni taw . Tolong jual nugget , LAKU ! tapi aku jual bukan kat gerai taw . aku jual aku ROUND ROUND satu sekolah jual .haha 
MALU ? memang lah malu , nak nak ada my AR . haha
Tapi ADA AKU KISAH ? Nakjual kena lah berani kan ? akhirnya habis jugakk .
Semua orang puji aku ! haha , aku bukan apa . aku dah janji nak tolong dorang , ylahh my bestfriend punya kedai . nak tolong !  haha . apa apa pun aku dah tepati janji aku . 
Walaupun semalam aku gila penat , tapi memang best lah ! Tak menyesal datang :))

Haha , Tenguk dibawah ini 


ME with my troublemaker yayang :)) 
sayangnyaa dekat dia . Thankss for everything yangg :)


 Tenguk ni pulak ! MY BESTFRIEND yang tak pakai apron tu eh . yang pakai tu cuma kawan biasa sahaja :)
NUR ADILAH ARSHAD <3  masa ni aku banyak dapat pelukan dari dia . BANYAK !
Ylah selalunya kiteorang BUSY . kadang kadang sampai tak jumpaa . 
TAPI semalam memang lah , lepas rindu habis ! 
hahahah Thankss yangg :))
Dia yang paling paham aku dan dia jugak kawan yang paling BIOL ! haha
Best dapat tolong kau kawan :))
Anggaplah aku balas budi dekat kau :) kau banyak tolong aku .
harap persahabatan kita takkan BERAKHIR !
ILOVEYOUSOMUCHBIOL +_+

Tapikan aku rindu gila kat UMAIRAH ANUAR :) jumpa dia pun sekejap je :( sedih !
tapi takpelah hari selasa ni jaga kau bedah ! hahah

Rasanya tu sahaja kot . Tapi sebenarnya BANYAK lagi nak certa memang tak habis .haha
Okayy , harap this sweet moment will come again :)
SALAM 
byebyeeeeeeeee



6 comments:

D. said...

hahaha , sweet nya ayat ! suka3=]
ehh , esok jangan lupa belanja okay !
ILOVEYOUTOOSENGAL :))

Pykazella ramlan said...

Hahaha , apa pasal lah kau baca blog aku yang ni ? adoyy ! Melayang duit ak de :(

D. said...

HAHA ! okay apa belanja aku ^^

D. said...

BANYAK LAHH melayang ea ! dah puasa dah , kau tak belanja aku lagi , sobs sobs ;'(

Pykazella ramlan said...

Errr -,- LUPAAAA :) Senile person :)

D. said...

bengong ~ nanti belanja !